Sekretariat korporacyjny – kompleksowe wsparcie administracyjne
Sekretariat korporacyjny to zestaw usług administracyjnych usprawniających obowiązki kadry zarządzającej związane z działalnością gospodarczą prowadzoną w formie spółek prawa handlowego. Usługa ta polega na weryfikacji zgodności prowadzonej działalności gospodarczej z obowiązkami formalnymi obowiązującymi w Polsce.
Zakres usług sekretariatu korporacyjnego TAX ADVISOR
- Prowadzenie dokumentacji spółek
- Prowadzenie księgi udziałów
- Dokonywanie zmian w umowach spółek
- Dokonywanie zmian w KRS i CRBR
- Przeprowadzanie zmian w składach personalnych organów spółek
- Przeprowadzanie zmian w składach personalnych wspólników spółek
- Powoływanie i odwoływanie prokurenta
- Dokonywanie zmian adresowych podmiotu
- Podwyższanie i obniżanie kapitału zakładowego
- Przygotowywanie i pomoc w składaniu rocznych sprawozdań finansowych
- Dokonywanie aktualizacji danych w rejestrach urzędowych
- Sporządzanie uchwał zarządu i zgromadzenia wspólników
- Przygotowywanie umów pożyczek
- Przygotowywanie raportów z działalności zarządu
- Wsparcie przy uzyskaniu numeru PESEL i rejestracji w KRS
- Przechowywanie dokumentów

Dlaczego warto skorzystać z naszych usług?
Pełna zgodność z przepisami
Dbamy o poprawność formalno-prawną prowadzonej działalności
Oszczędność czasu i zasobów
Ddciążamy kadrę zarządzającą w zakresie obowiązków administracyjnych
Indywidualne podejście
Dopasowujemy rozwiązania do specyfiki działalności Twojej firmy