Sekretariat korporacyjny – kompleksowe wsparcie administracyjne

Sekretariat korporacyjny to zestaw usług administracyjnych usprawniających obowiązki kadry zarządzającej związane z działalnością gospodarczą prowadzoną w formie spółek prawa handlowego. Usługa ta polega na weryfikacji zgodności prowadzonej działalności gospodarczej z obowiązkami formalnymi obowiązującymi w Polsce.

Zakres usług sekretariatu korporacyjnego TAX ADVISOR

  • Prowadzenie dokumentacji spółek
  • Prowadzenie księgi udziałów
  • Dokonywanie zmian w umowach spółek
  • Dokonywanie zmian w KRS i CRBR
  • Przeprowadzanie zmian w składach personalnych organów spółek
  • Przeprowadzanie zmian w składach personalnych wspólników spółek
  • Powoływanie i odwoływanie prokurenta
  • Dokonywanie zmian adresowych podmiotu
  • Podwyższanie i obniżanie kapitału zakładowego
  • Przygotowywanie i pomoc w składaniu rocznych sprawozdań finansowych
  • Dokonywanie aktualizacji danych w rejestrach urzędowych
  • Sporządzanie uchwał zarządu i zgromadzenia wspólników
  • Przygotowywanie umów pożyczek
  • Przygotowywanie raportów z działalności zarządu
  • Wsparcie przy uzyskaniu numeru PESEL i rejestracji w KRS
  • Przechowywanie dokumentów
zmiany-udziałów-i-sekretariat-korporacyny-TAX-ADVISOR

Dlaczego warto skorzystać z naszych usług?

Pełna zgodność z przepisami

Dbamy o poprawność formalno-prawną prowadzonej działalności

Oszczędność czasu i zasobów

Ddciążamy kadrę zarządzającą w zakresie obowiązków administracyjnych

Indywidualne podejście

Dopasowujemy rozwiązania do specyfiki działalności Twojej firmy

Pomożemy Ci!

Przyjdź do nas i poczuj różnicę.